28 август 2010 г.

(точки)

Трябваше някъде да се опитам да изразя чувствата си...защото не е лесно да си ги пазиш.

След броени дни...животът ми ще се промени напълно.Тази мисъл ме изпълва с ентусиазъм,но същевременно със страх.Бъдещето никога не е било от любимите ми неща - може би защото съм си страхлива или просто защото ме е страх от нараняване.По-скоро е второто (все пак онзи ден почти убих паяк!) До къде ще се докарам така - само...( тежко ми е да го кажа..) бъдещето ще покаже.
Вчера направихме "прощалното ми парти".На два-три пъти ми се приплакваше,защото осъзнавах,че тази наистина хубава и изпълнена с хубави емоции част от живота ми свършва...и последните часове от нея изтичат в този момент.Неизбежно беше да отбележа,че всички сме пораснали и че времето,в което се притеснявахме дали ще ни пуснат някъде или дали ще ни дадат бира в някое заведение(не дай си Боже нещо повече) безвъзвратно си е отишло.Вече сме студенти,пълнолетни...поели отговорност (уж) за собствения си живот.И най-важното...и най-тъжното...ние се разделяме :(
Аз все още съм си дете в много отношения,някои добри,други лоши..,но все пак...нямам право на това повече.Сега искаш- не искаш... думата "възрастен" виси като камък...
A...не ми се мисли повече за това..Излиянията свършиха...
Merci a tous...et vous savez que je vous aime!

2 коментара:

Анонимен каза...

[url=http://www.pi7.ru/otnosheniya/1649-muzhchina-devstvennik-podgotovka-k-intimu.html ]Признаки нездоровой женской ревности [/url]
Привет всем! Мне 25 лет и все жизнь я хожу с длинными волосами (до поясницы) и в послднее время мне очень хочется их обстричь до плеч! Они у меня очень густые и сильно вьются и мне может показаться на первый взгляд, что в случае в случае если они будут короткими я сумею их выпрямлять (сейчас не выходит)
Девушки, кто-нибудь обстригал длинные ворлосы, не пожалели?
Мужу все точно еще, подруги отговаривают...
Заранее всем спасибо!

Анонимен каза...

[url=http://www.pi7.ru/zhenskiy-zhurnal/1614-muzhchiny-lyubyat-zhenschin-s-vesom-menshim-chem-u-nih.html ]Где в Киеве хорошо делают блокаду - уколы расслабляющие мышцы [/url] Всем привет! Нахожусь на 14-ой неделе берем-ти, всё протекает нормально (т-т-т), сегодня пришли результаты TORCH-анализа, нашли уреаплазму 10 в 3 степени. Насколько я знаю, это некритично. Я лечусь от неё уже кучу времени. То возникала, то исчезала. Никаких неудобств и проявлегий не было. Мой гинеколог тогда мне сказала, что можно и не лечить, всё точно еще она будет возникать при пониженном иммунитете. Берем-ть незапланированная, но желанная, - даже не думала, что уреа нужно прям резко пролечить. В ЖК сегодня другой врач мне назначил воспринимать вильпрофен совместно с мужем с 15-ой неедли. Я пила его в свое время, довольно дурно перенесла. Сейчас боюсь пить его. Сказала о своих опасениях врачу, имеет ли резон её лечить, раз я с ней всю жизнь и не особо страшно всё, кроме всего прочего имеют все шансы с почками трудности возникнуть. Ребенку вообще-то навредить как-то!!! Врач ответила, что имеют все шансы быть какие-то отклонения у ребенка и ему может передасться уреа. Я, может, чего не понимаю, но у меня будет к/с, через родовые пути он навряд ли словит. К тому же что в этом страшного? Но вот слово "отклонения" меня испугало. Одним словом, вопрос таков - имеет ли резон начинать воспринимать лекарства или же нет? Действительно имеют все шансы быть какие-то "отклонения"?


Blogspot Template by Isnaini Dot Com and Supported by Ralepi.Com - Ducati Motorcycle