2 април 2009 г.

Nothing but special


Размислила съм се тези дни и покрай това слушам и доста странна музика :DОбаче имам нужда от успокяване,не от надъхване...което ми дават метъла и рока :D
Седмицата ми тръгна на зле...заедно и с ваканцията.Понеделника супер скука,но успях да се запиша сред "отличените" с двойка...Едвам докретах до края на деня се чувствах като продавачка на средна възраст...Тоолкова отегчена и уморена..Дори не ми се четеше!
Във вторник,след скандал...майка ми ме закара на училище с 50 минути по-рано и аз все пак сметнах за нужно да засвидетелствам някакво уважение към учителското тяло...(всъщност си исках книгата,която ми взеха преди две седмици..чак сега се накар да ида да я взема)и с широката ми усмивка тип "Не ми пука какво ще направите,аз не съм наред и съм си добре така" пресещнах ''любимата"класна...(тя си мисли...а може би е и вярно,че съм анархист,който я мрази..)Обясних за какво става въпрос и тъй като по лицето й не може да се прочете никаква емоция(не защото не я показва...) ми беше наредено да я последвам в Хранилището.
Обвиниха ме в подкуп...Е добре де..Попитах колко пари е нужно да заплатя за да си взема книгата...от къде да знам какво да направя...Сега ще се извинявам на химичката...според която аз пия бензин,съдейки по държанието ми и психичното ми състояние...
В същия ден...за първи път ми беше интересно по философия...Говорихме за книги и комунизма :DДаскалката не е чела 1984!Препоръчах горещо...
В другите часове...ни удари голям мързел и нищо не правихме...и учителите също.По история играхме на бесеница с исторически термини...Никой не знаеше какво е ГУЛАГ!...
А по БЕЛ се разтопих...даскала ни разправяше футболна история...и умрях от кеф...Велика работа е това футбола,ей!...
И на края на деня се скарах с приятелките ми...защото не чувам :DИ в буквалния смисъл(с едната) и в преносния(с другата)...
И отново не спя...нормално...Insomnia...:D:D:DЗабавно...имаш време :D

4 коментара:

DarthBlake каза...

Е поне си го описала забавно..и да май нещо не ти се отдава спането.. :Р Btw , картинката рулира

A.S.Birov каза...

Ако Insomnia-та продължи повече от година няма да имаш проблеми с ученето на темите :P

Unknown каза...

Доста забавен и шарен ден :)
За успокоение мога да ти препоръчам Gregorian - с тях при повече концентрация можеш и до Нирвана да стигнеш (и не става въпрос за групата :))
А за инсомнията - пробвай някой път да си изразходваш цялата енергия: Хвани няколко приятели дето не ги слуша много главата и направете една разходка из града: Обиколете стрия град, щъкайте нагоре-надолу по тепетата, врътнете някое кръгче около гребната или просто цъкнете я някое мачле, я волейболче, я баксет... (Или, защо не всичкото т'ва заедно :))
После, като се върнеш вкъщи едвам ходейки, ще ти се иска само да си удариш един душ и да се проснеш в леглото. :)

Анонимен каза...

Да, доста забавен ден наистина. Харесва ми описанието с подкупа на химичката. Направо се разцепих от смях! :D:D:D


Blogspot Template by Isnaini Dot Com and Supported by Ralepi.Com - Ducati Motorcycle