28 юни 2009 г.

In memoriam...Michael



Тривиално е...и изобщо може би позьорско..Но искам да кажа няколко думи в чест на...Майкъл Джексън...
Държащ всички рекорди за single изпълнител,един от най-титулованите творци,притежаващ 13 Grammy awards...този човек си замина на 50 години,на 26.06.2009 година.
Като малка бях много голяма фенка(все още се пазят архивни кадри как аз танцувам под звуците на Thriller..заедно с брат ми),криеща се зад вратата,за да не гледам "страшния клип"-Ghosts XD(беше ме страх от зомбитата-сега пък много харесвам зомбита XD)Възхищавах се на танците на Майкъл и се мъчех да имитирам лунната походка,а брат ми до мен пееше "Пилеееееее,пилеееееееееееееееее..."(в превод се превежда "Beat it")
Израснах с песните на Майкъл успоредно,освен рок бандите на баща ми и това ме освободи като човек-всяка песен те кара да танцуваш...а аз започвах да танцувам където и да съм,чуя ли негова песен.
Това беше какво лично е Майкъл Dжексън за мен...Освен това той беше новатор в доста голяма част от музиката...клиповете му са цяло удоволствие за гледане..той беше първият,който започна да прави музикалните си видеа като малки филмчета(Thriller освен рекордьор за най-продаван албум,беше и най-скъпият клип доста дълго време).Също така и в клипа на Black or White беше използвано за първи път преливането...(в случая от човек в човек).А Лунната походка е патентована...
Освен невероятен музикант...Майкъл беше и хуманист...участваше в какви ли не инициативи...в помощ на бедстващите в Африка и Азия...и бедстващата планета Земя...

Може да се напише много...обаче всички сме чували музиката на Майкъл Джексън...и можем сами да си направим изводите...колко уникален беше той.Аз не вярвам в това,че е бил педофил..според мен това беше опит да се измъкнат пари от него...и после и други се "запалиха по идеята''...

Малко...от Него:
Thriller-една от най-известните песни за всички времена
Един от новаторските му клипове-Black or white
"Страшния клип"
Лунната походка
Beat it
Bad


Blogspot Template by Isnaini Dot Com and Supported by Ralepi.Com - Ducati Motorcycle