1 юни 2009 г.

Take a break,have a coffee!!

Hello многобройна моя читателска аудитория!Знам,че ми липсвах...но бях твърде заета с по-важни неща..:)
Като за начало уча и то доста за моите стандарти(въпреки,че родителите ми твърдят обратното...ама не е така)Къде намирам време ли?Не спя..:) и цялата нощ е моя!Есесетата ми на френски по френски са наистина хубави!Ако има мераклии да четат...мога да ги постна..Добре добре...няма да ви измъчвам..:)Те са си моята сладка...болка?Така ли да го нарека?Както става с синдорма на "жертвата",която при отвличане накрая обича похитителя си...и аз заобичах френския..Иначе досега да съм се самоубила!
Така...да продължим...Не спя :) и така изгледах страшно много филми,сериали...знам си книгите на изуст,дори си говоря с някакви хора,говорещи английски от другата страна на света.Вече дори ми е досадно..но пък имаше ефект-имам 5 на класната по английски:)
ЧУвствам се доста отегчена тия дни между другото...Животът ми изглежда влязъл в коловоз или нещо такова,затова сега се чудя какво да измисля за правене :D:DНещо ново и вълнуващо(sun)
Ако имате идеи-знаете къде да ме намерите;)

1 коментара:

Анонимен каза...

Често и на мен ми се случва животът ми да навлезе в коловози, но мисля, че дори и в това има известен чар. И впрочем ще се радвам да постнеш есетата ти по френски на френски, а ако не ги постнеш, то знаеш къде да ме намериш, за да ми жи дадеш да ги прочета! :) Относно идеи... ами излизай на разходка, навън е много приятно! :)


Blogspot Template by Isnaini Dot Com and Supported by Ralepi.Com - Ducati Motorcycle