22 март 2009 г.

АЗ!

Днес...ще говорим за мен...щото температурата изгори всякакви наченки и остатъци от муза...в така или иначе..объркано-побърканата ми глава..
Болна съм...доста...дигам температура в интервала от 37 дo 39 градуса и Iron Man ряпа да яде...мойте крайници са оловни.
Обаче вчера едвам ставам,но трябваше да изляза-Тедито беше в Пловдив!Като се има в предвид,че не сме се виждали от 2 август...Тогава не бях толкова зле..Обаче изключително вежливия вятър ме прониза като джедайски меч и хареса доста възширокичките ми дънки...имах време да се намръзна...защото се оказа,че се чакаме на различните входове на Пощата...Отидохме в Новото кафе(не се казва така,обаче за нас всичко...което не се казва Безистена,No Name,Скалата...е ново...другите са гадни :D ) и си говорихме...там ми беше добре..докато не излязохме...и Тедито искаше да си вземе дюнер..още порция вятър за мен...докато накрая,на гарата аз вече едвам се държах на краката си...беше ми много зле...
Но!Трябваше да се прибирам с автобуса...който не дойде...и тръгнах към спирката на Гладстон-който не знае...от гарата до Гладстон са...около 800 метра...които в моето състояние и кошмарния вятър ми се сториха Tour de France...Замръзнах на другата спирка...но в крайна сметка се довлякох как да е до нас...легнах на леглото и не станах повече...до 15 часа на другия ден...През това време ме спаси лаптопа ми,защото не можех да си движа крайниците...Не съм гледала повече филми в живота си :DВсички знаят,че не съм по филмите...и цели 3 филма и 4 епизода от сериали...са си голямо постижение..
Вечерта температурата ми се покачи до 39 градуса...обаче това съвпадна с разгрома на Манчестър Юнайтед и Челси...и аз умрях от кеф...дори си вдигнах ръцете...за което съжалявах после...
От всичките глупости,с които ме натъпкаха съм като дрогирана,но слава богу това отшумя..и вече мисля със собствената си глава (sun)
И за капак...майка ми иска да ходя утре на училище-аз се дера от кашлица...хаха...дори ако трябва с автобуса ще ида при личната лекарка!:D

2 коментара:

DarthBlake каза...

Е всеки има такива тежки дни :Р Важното е че не са те изяли бели мечки ;)

Пукел каза...

аз, таковата.. махни си последователството, щото да не ме откриват. сори.


Blogspot Template by Isnaini Dot Com and Supported by Ralepi.Com - Ducati Motorcycle