12 март 2009 г.

Twilight

Няма как,след като прочетох почти и трите книги...да не кажа нещо по въпроса.
Някога бях луднала по поредицата Хари Потър...до такава степен,че в момента знам всичките 7 книги на изуст...Харесваше ми...динамичността и в същото време...безопасността на цялата история.Нали е направена за деца,такива като мен.Никога не съм харесвала самият Хари - смешен малък нещастник,който през цялото време се мъчат да направят герой.Жалка картинка.Ако става на въпрос любимите ми герои са Волдемор и Сириус Блек.И близнаците Уизли са смешни.Това е всичко.
Twilight случайно чух и случайно започнах да чета...Беше ми тъпо,ама продължавах.Задавах си доста въпроси за глупостите,които откривах в така наречената книга...обаче се случи нещо,което спомогна да прочета толкова...отново се върна инсомнията ми и като седя будна до 5 часа и ставам около 7-8-9 часа...филмите се свършват,аз по принцип имам дефицит на книги(имам страшно много,но съм ги чела толкова много пъти,че...може да се каже че ги зная на изуст..) и се сетих,че ги имам тия книжки.Аз така или иначе вече спя с лаптопа си(Черньо,обичам те!:*) и започнах да чета,докато слушам музика.Няма да крия,че ми стана интересно.Много ми е смешна тази Бела,Едуард ме кефи от таква гледна точка,че е много ерудиран,а аз много се радвам на такива хорица...и така нататък.За запълване на времето е интересно...и както казах за Хари Потър-безопасно.Не обичам тъгата и насилието,затова гледам много рядко ужаси,драми и тем подобни произведения на кино индустрията,а още по-малко чета...такава литература(може би това се дължи на историолюбителските ми наклонности и това,че зная за всичките човешки извращения през световната история...и разбира се на чувствителната ми душа/Applause моля!/

Това беше мнението ми върху Twilight и подобните творчества...Става за запълване на времето...

2 коментара:

A.S.Birov каза...

Към края вече се обърках... започна да говориш за собствените си предпочитания и не разбрах цялосното ти мнение за книгата. Но пък от нещата, които ми каза ме убеди за пореден път, че нямам особено желание да гледам филмите, а за книгите... абсурд.

vid sicious каза...

Хари - смешен малък нещастник,който през цялото време се мъчат да направят герой.Жалка картинка.
обичам те XDDD колко съм го хейтил(атската дума) тоя малкия нямам думи
а за twilight... гледах филма до 32та минута и се отказах... ужаст е
и кфо толкфа му харесфате на тоо едуард (освен очите айде, тфа поне му е хубафо) косата му е същата като мойта, когато не съм я изправил... брадата му е доста странна (тука има - тука няма)... стила му на обличане е пълен ад... като види хубафо момиче я гледа се едно му е изяла закуската (абе гледа като мен когато ми е свършила захарта :D) ииии т.н. нищо хубаво не мога да напиша за него ^_^


Blogspot Template by Isnaini Dot Com and Supported by Ralepi.Com - Ducati Motorcycle