15 януари 2009 г.

Малко празни приказки...


Не е много ясно какви са събитията напоследък :DПокрай еуфорията на очакване на някаква дървена,метална,мазутова или газова...ваканция..нещо позагубих представа за реално случващите се събития...Таа..отнасям се както в час по БЕЛ(даскала заяви,че за първи път вижда такъв човек да говори толкова без да си поема дъх и му било много интересно да ме слуша)Завършваме срокааа...всички знаем какво значи това-ще ни направят на...примати(това ме подсеща...не че има някаква логика...ама"Заради един банан да те правят на маймуна цял живот")
Ще ме наказват...както и целия клас...Никога не бихте се сетили защо..-изгасихме лампите в класната ни стая...и даскалката ни по френски извика заместник-директорката,която ни крещя 15 минути и след като не успяхме да дадем логично обяснение(ми то такова няма),ще разберем какви са ни санкциите в най-скоро време.А преди това класната ни ще ни разтреля...на стената(А Вапцаров ще го учим чак догодина!)Чудите се защо?-уча във ФЕГ Пловдив...
Продадоха моят любимец Даниел Агер от Ливърпул на Милан,"пенсионерите"...Страшно ми е тъжно-той беше бъдещето на защитата!Едва ли много хора разбират защо толкова скърбя-и не е само защото ми е любимец,а просто е мноого добър защитник.Тъжно...I will miss you,Danny!

3 коментара:

Пукел каза...

не са го продали, има информация от сайт към ливърпул, че е отхвърлена офертата, но хората от ливърпул-бг говорят за положителни кокаинови проби, изобщо много и много тъпи слухове, но е повече от вероятно той да лъсне с нов 4 - годишен договор скоро.

Пукел каза...

charlotte wrote: Имам идея с помощ-можеш да направиш така...да си събираш и отделяш пари от джобните?Поне аз така правя,когато ми трябвам пари :)
-----
еми, да, аз също, само дето дразя да събирам двулевки... ама като мразим и да работим.. 8]

A.S.Birov каза...

Ваканция - no way! Късане на задници в даскало - почти сигурно! Наказанието ви - хаеахехаех! Пичът от Ливърпул - жив и здрав, футбол не гледам.

PS: Забравяш да пишеш точки :D


Blogspot Template by Isnaini Dot Com and Supported by Ralepi.Com - Ducati Motorcycle