4 януари 2009 г.

The Return...

Hello!И все пак реших да го ползвам този блог за нескончаемото ми творчество... :)
Като за Ново Начало ще започна с описание на...ъъ...абе някакви зимни приказки :)
Ваканцията като цяло мина леко болезнено :DХодих на гости на всякакви роднини...София,Плевен...и незнам си вече къде..и акостирах на село...наспах се и уж си научих.Прочетох една "гигантска" книга според брат ми.."100 разказа" на Рей Бредбъри и много ми хареса..Човека ги писал като тийнейджър и леко звучат като моето "творчество"-нищо не завършва щастливо(rofl)Емовска работа,какво да се прави...(както шеговито ми подхвърлят някои приятели..)
Нова Година мина като цяло скучно...с роднини и после с братовчедка ми и нейните приятели(нямаше как да се върна в Пловдив,за което ми е много тежко и се извинявам на всички,които искаха да прекарам с тях празника...Повярвайте ми и аз много съжалявам!)
След Северните ми пътешествия(да се разбира Северната част на страната ни) отидох на дежурното Банско...Като цяло тази година ми хареса,въпреки че се изпопребих...на пистата и най-вече на огромната ледена пързалка(гадни гърци и англичани...само се хващат за теб и ти губят равновесието.."I'm sorry!"..Я да си...Както и да е..Ние сме гостоприемни и културни хора |( )...А и сауната и плуването ми в басейна,докато навън се изпотрепва да вали снежец...ЕЕхх..блаженство...След няколко часа ще си вървя в сивия Пловдив...и да не повярваш...не ща да си тръгвам...добре си ми е в басейна,не ме карайте да излизам!!
П.П.Паднах на пързалката 6 пъти...и ме боли ръката :(

1 коментара:

Алекс каза...

Честито! Спечелихте си чисто Нова година! Тази е модел 2009! Гаранцията е 12 месеца! Карайте си я със здраве! И това не е всичко.Току що преведохме на вашата банкова сметка 365 дни с късмет, здраве и щастие! Използвайте ги с любов и оптимистично настроение!


Blogspot Template by Isnaini Dot Com and Supported by Ralepi.Com - Ducati Motorcycle