13 февруари 2009 г.

Честит Рожден Ден на Мен!!!(sun)

Имам рожден ден...Хихи и сега ми е яко(ще го празнувам утре)Хубаво е да имаш рожден ден-всички ти обръщат много повече внимание(sun)Вниманието е хубаво нещо....мда....
Супер е сега,ама вчера здраво се сдухах.Установих,че нищо не съм направила както трябва в живота си,а съм имала възможност за това(какво си мисли човек няколко минути преди да настъпи рожденния му ден,с чаша вино в ръка...)Намрънках се здраво на една приятелка и...ми мина(официално са ме обявили за дългокосо къдраво емо...и защото напоследък слушам много Family Force 5...поздрав с Ex-Girlfriend..)
Днес масивно се излигавих...и след като нахраних цялото даскало с бонбони...решавах кръстословици в всички часове...въпреки,че запознаха да ги крият от мен...откачам като видя кръстословица...решавам ги вече само с поглед...Побъркана работа...
Утре е голямото парти...но ще е в тесен кръг...установих,че ще яко да взема още хора...но ще е трудно за някои хора...и ако беше станало...сложно е...но не се получи така както исках... :C и хора,които исках да дойдат,няма да дойдат.. :(
Няма да пия...много!И няма да правя много поразии-обещах вече,няма нужда да ми го казвате отново!:D:D:D:D


Blogspot Template by Isnaini Dot Com and Supported by Ralepi.Com - Ducati Motorcycle