1 февруари 2009 г.

Резюме

Върнах се от Пазарджик.Бях си там за междусрочната ваканция...и беше много яко(изключая,че не ми остана време да огладнея...)Видях се с всички,с които трябваше и получих невероятен коледен подарък(автограф на Рафа Бенитез....оригинален еее!)
В петък идваха моята пловдивска компания на гости на моят втори роден град.Бяха много впечатлени,мисля...и ходихме също у нас...общо взето за да ядем :D Баба ми затрупа масата и след като излязохме..."Оля,ама ти можеш ли да готвиш така??Айде да ти плащаме...ти да ни готвиш.."и тем подобни... :D Ех,какво да се прави...всички жени в нашето семейство сме супер...във всяко отношение :D
И новото ми умотворение:
Във Вечерната гимназия отиват хора,които искат да учат,а нямат възможност,а в ГЮМА-тези,които не искат да учат...а трябва да завършат.

В парка на люлките в Пазарджик

Часовниковата кула

Отново на(май е..– люлка)

1 коментара:

A.S.Birov каза...

Не мога да разбера какво толкова харесвате на този Пазарджик... и да се снимате в градинката зад Пазара? DAMN! (Taм със Сашито заровихме тетрадката :D ) Изпуснала си да добавиш, че се запозна с мен и Нели... ц, ц, ц.


Blogspot Template by Isnaini Dot Com and Supported by Ralepi.Com - Ducati Motorcycle